wtorek, 21 grudnia 2010

# 20 Backstage Ola Kawałko Fashion Business Conference by Charlotte Rouge

  Budząc się przed południem, zsunąłem z siebie ozdabianą pluszakami, dużą kołdrę w odcieniu masy perłowej. Z każdym krokiem woń herbaty stawała się coraz silniejsza. Potem, po wyjściu z łazienki zasiadłem do stołu, wbiłem błyszczący widelec w soczystego, szkarłatnego, wcześniej pokrojonego pomidora. Okruchy obijały się o porcelanowy talerz. Zwróciłem uwagę na godzinę którą pokazywał stojący na półce zegarek po czym wstałem i zacząłem się z pośpiechem ubierać. Wybiegając z domu, złapałem za rękawiczki i szalik ubierając je w czasie dostawania się windą na parter. Z notatnikiem w ręce wysiadłem na czwartym przystanku od domu zmierzając w stronę siedziby agencji. Zasiadłem na śnieżnobiałej sofie biorąc gazetę do ręki. Po przywitaniu się z bookerem, udzieliłem kilku podstawowych informacji na swój temat. Wyszliśmy zmierzając w kierunku Makaty. Poznając się z uczestnikami imprezy, uśmiech nie schodził mi z twarzy. Przebierając się w łazience oznaczonej nazwą "casting" nie dysponowałem zbyt dużym obszarem, makijaż wykonany perfekcyjnie, trudno było być poważnym w takiej sytuacji. Czas poświęcony, nie był stracony - zaowocował. 
Dotarcie na pokaz utrudniała wtedy pogoda co nie skończyło się aż tak kolorowo jak skończyć się miało. Tak czy inaczej, wszyscy byli zadowoleni. Mam nadzieję... 
http://www.youtube.com/watch?v=p7Uo8UbYZk8

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz